Spännande paket! ;)

Igår kom mitt andra paket från Squires Kitchen! Äntligen! :) Det innehöll flera nya färger, stora rosbladsutstickare, flower och sugarpaste samt lite annat smått och gott. En massa roligt pyssel kommer det bli, jag kunde inte låta bli det helt utan provade några nya produkter igår och resultatet ska nog få pryda min födelsedagstårta! Jag kom på att jag glömt lägga upp bilden på påsktårtan för självklart blev det ju en sådan om än en enklare variant:

Det är en fransk chokladtårta, pudrad med florsocker och dekorerad med påskliljor i flowerpaste! Ni kanske ser var jag fick inspirationen ifrån!


Mamma fick sådana vackra rosor i födelsedagspresent! Jag älskar min nya kamera och måste fota hela tiden, allt och alla! :)



Påskliljor!

Solen försöker leta sig fram här i Umeå men lyckas inte riktigt, jag längtar efter att få ställa ut solstolen på balkongen! Tror att jag ska lägga mig på sängen med en massa myskuddar och läsa organisationspsykolgi och kanske ta en liten powernap i brist på solsken! ;)
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0