Besök hemifrån!

Imorgon har vi bestämt att vi ska ha sportlov :) Jag kommer ägna dagen åt städning och tvättning eftersom vi får finfrämmande i helgen. Mamma och Pappa kommer hit och tillbringar helgen hos oss innan de far vidare till Erik i Örebro. Det ska bli så roligt att ha dem här i flera dagar och jag o Robert sitter och planerar vilken restaurang vi ska ta med dem till på lördag.
Besök betyder ju ett tillfälle att baka också och jag funderar antingen på tigermuffins med choklad och apelsin eller vitkladdkakemuffins! Vad tror ni?

Annars kanske jag tar ett recept från någon av mina nya kokböcker. Jag har ju varit och fyndat på bokrean som var för någon vecka sedan. Jag blev otroligt glad när jag hittade denna bok eftersom jag alltid bakat efter den hemma hos mamma o pappa.

Robert hittade denna muffinsbok åt mig och den innehåller hur många olika muffins som helst, till exempel vinbärsmuffins, rosenmuffins, och earlgreymuffins. Det finns även traditionella smaker men någon gång måste jag ju bara prova tex pinacoladamuffins!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0