Imorgon gäller det!

Jag och Robert är just hemkommna från IKSU där vi hjälpt till att ställa iordning lite grejer inför tävlingen imorgon, eller ja, jag var väl inte till jättestor hjälp, mer moraliskt stöd ;) Sist det var Athletic Umeå satt jag på läktaren och tyckte att det såg roligt ut, detta året ska jag vara med! Känns jättekul och lite nervöst. Chins, dips och rodd är det som gäller!
Här hänger jag och dinglar på fitness five i maj 2009, imorgon ska jag förhoppningsvis orka dra upp mig några fler gånger!



Det har verkligen varit full rulle hela dagen, jag slutade jobbet åtta i morse, började skolan kvart över med hade missat det så jag blev en kvart sen :( Vi har hållt föreläsningar för varann hela dagen, väldigt roligt faktiskt och lärorikt tror jag! När jag kom hem slängde jag ihop en tårtbotten till på söndag och en vitchokladkaka med jordgubbscheesecake ovanpå till de snälla personerna som ställer upp och jobbar imorgon på tävlingen!  Nu ska vi strax krypa under täcket och ladda med sömn inför imorgon då vi ska upp och äta, förbereda på IKSU med scen, ljus, ljud och sånt och sedan ska jag TÄVLA!! Robert ska vara fotograf och filma alltihop. :)
Ida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma håller tummarna. Men du vet vad jag tycker att du får Ta det easy så du inte spränger dej. Puss o kram!

2010-04-23 @ 21:48:07
Postat av: Ida

Tack! Ingen fara, det är inga tunga lyft, bara många! :) Kramkram!

2010-04-23 @ 22:35:34
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: Hanna

LYCKA TILL Ida. ska tänka på dig idag!

2010-04-24 @ 06:58:14
Postat av: BioBo

Synd att vi inte kan vara på plats för att heja.

Men vi håller tummarna!!!

2010-04-24 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0