Tävlingx2

Nu har vi tävlat färdigt för idag och jag kom tvåa, såå nöjd!! :) Personbästa i chinsen med 16 repetitioner, tvåa i dipsen med 24 repetitioner, det enda som inte gick så bra var rodden, där kom jag sist men det är bara att börja träna på den så kanske det går bättre nästa gång. Det var en riktigt lyckad tävling även om det inte var lika mycket publik som vanligt!
Så här kan det se ut på en Athletic fitnesstävling!
Igår bakade jag en kaka som jag tog med idag och den blev riktigt lyckad så jag bestämde mig för att skicka in den till en ny baktävling! :P Årets hemmakonditor, där man varje vecka kan tävla om en Kitchen Aid! Skulle verkligen vilja ha en sån!! Jag inser mer och mer att jag är en riktig tävlingsmänniska ;)
Nu tänker vi bege oss ut på stan och äta lite mat för det är vi värd efter allt slit idag!
Ida

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hur röstar man i den senaste tävlingen då? Hittar ingen rösta-knapp

2010-04-28 @ 06:32:15
Postat av: Ida

tror inte man kan rösta i den! :)

2010-04-30 @ 12:56:52
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0