...

Idag på eftermiddagen hade vi en föreläsning om roller, det var rätt så intressant och välbehövligt för att vi ska komma vidare med vårt grupparbete. Vi tog ledigt förmiddagen för inläsning och det resulterade i en sovmorgon till halv elva.. =) Men jag hann läsa en del ändå och har fortsatt nu under kvällen. Efter det började jag sticka på ett nytt par lovvikkavantar i mörkgrått, vintern är ju inte slut än på ett tag. Jag har ju som tänk att jag ska försöka utveckla mitt stickeri med att lära mig sticka något annat än vantar men än har jag inte lessnat på dem så det får bli ett senare projekt! Snart är det dax att åka till jobbet, hoppas att det blir en lugn natt. Har inte bestämt om gruppsykologiboken eller stickningen ska få följa med än. Böcker brukar ju vara sövande så det kan vara en bra idé efter min sovmorgon!
Ida

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker du är nog duktig som kan sticka vantar! Jag kan bara sticka halsdukar. Och då måste mamma göra både början och slutet... ;)

Fast jag stickade faktiskt ett par vantar en gång. Åt Phillip. Men av nån konstig anledning så "glömde" han alltid de där vantarna i Tyskland (och när jag tvingade honom att ta hit dem så "glömde" han snabbt var han lagt dem... Konstigt det där...) :)

Kram!

2010-01-27 @ 18:25:13
Postat av: Ida

Halsdukar är inte dåligt, då måste man vara uthållig! Jag tror inte heller att jag vet hur man gör slutet på en halsduk... vantar är ju lite annorlunda för då ska man ju bara sticka tills det inte finns några maskor kvar. Det hade sett lite konstigt ut att göra så med en halsduk! =)

2010-01-27 @ 19:54:12
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0