Ett stort steg för Ida..

Efter mycket velande hit och dit har jag bestämt mig för att börja blogga! När man ska börja blogga är det lämpligt att man först skaffar sig en blogg med det perfekta namnet. Eftersom Ida, idas, idasblogg, idaärbäst osv redan var upptagna fick jag tänka "outside the box". Eftersom jag heter Ida kändes det viktigt att ida var en del av bloggnamnet. Sedan blev det svårare. Jag började fundera på vem jag är och vad som representerar mig? Det var då bilden av ett stort lurvigt blått monster dök upp, kakmonstret! Jag gillar ju kakor. Äta kakor, baka kakor, ja typ allt som har med kakor att göra.

Och detta är den fantastiska historien om hur min blogg fick sitt namn! Tanken med denna blogg är att jag ska kunna skriva om lite vad som helst, ditt och datt, lägga upp bilder på sånt som jag pysslar med och annat!

Ida


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Hej vännen! vad kul med en blogg! Bra att du tänker outside the box.... att du tänker..fort... och menar jag riktigt fort... ;)

hoppas allt är bra med dig! Längtar efter att ses!

KRAM Hanna

2010-01-20 @ 06:25:18
Postat av: Mamma Kerstin

Vad kul!

Din mamma gillar att läsa bloggar.

Kakor passar bra på dej!

Puss o kram

2010-01-20 @ 15:48:44
Postat av: Storasyster

Fast det var jag som hade kakmonstret på termosen!!!



Kram!

2010-01-20 @ 18:57:29
Postat av: Lotta

Jag med!! (ang. Annas kommentar) ;)



Bra initiativ Ida!



Kram :)

2010-01-20 @ 20:26:41
Postat av: Ida

Ja, jag var avundsjuk på dom där termosarna, min var med kalle anka, inte alls lika kul! ;)

2010-01-21 @ 08:26:33
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh men såå roligt! =)

2010-01-21 @ 19:50:04
URL: http://hannamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0