Fredag!

Idag är det fredag och helg! Ska bli såå skönt att bara vara ledig och ta det lungt. =) Jag firade detta med en ny frisyr i morse. Igår efter träningen fick jag ett infall och gick och bokade tid hos frissan på IKSU. I och för sig har nog alla mina klippningar varit väldigt spontana de senaste tio åren och resulterat i både misslyckade och lyckade frisyrer. Denna är jag faktiskt supernöjd med!


Nu ska jag och Robert ner på stan och fixa lite grejer innan jag har basgruppshandledarträff. Skoj! =)
Och till middag blir det buffé på AllStars, känns som en riktigt bra dag idag med andra ord!

Ida


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du blev jättefin! Funderar vad jag ska göra med mitt... det är ju svårt att klippa det längre.. =( Jag borde aldrig mer få spontanklippa kort, man är ju bara nöjd ett litet tag, sen är det inget fint nå mer. Och inget att göra åt heller! Kram! och blöt puss från Nisse!

2010-01-22 @ 12:09:29
Postat av: Ida

Du passar jättebra i kort hår ju! Och vi ska hitta på någon perfekt frisyr till bröllopet om vi så ska prova sjuttielva olika! ;)

Jag var förresten till Carin som klippte dig, hon var ju jätteduktig och noga, det gillar jag! =)

Kram till dig o Nisse också!

2010-01-22 @ 12:22:27
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: Mamma Kerstin

Du är jättesöt. Du ser verkligen ut som mammas lilla flicka. Hi hi!

Håller med dej angående storasyster. Hon är superfin i kort hår.

Puss o kram!

2010-01-22 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0