Helg-mys!

Igår sov vi länge, slog på några LOST-avsnitt, låg och drog oss i sängen och klev inte upp förrän efter elva. Sedan åt vi frunch eller brunch (om man känner sig internationell). Det gjorde jag igår så efter att vi ätit upp diverse rester lagade jag ett lass amerikanska pannkakor med grädde, blåbär och lönnsirap. :)





Resten av dagen gick åt till att åka på Willys och handla mat och så en sväng förbi akademibokhandeln där vi köpte varsin anteckningsbok att ha som träningsdagbok. Robert köpte en grön åt sig och en rosa åt mig! Jag handlade även några penslar att ha då jag ska börja träna på att tillverka sockerblommor i flowerpaste inför Annas bröllop♥

Idag blev det också en låång sovmorgon, skönt! Snart tänkte vi åka ner på stan och kika runt lite i affärer, studiebidraget börjar bränna i fickan ;)

Ida


Kommentarer
Postat av: Mamma Kerstin

Amerikanska pannkakor är inget för mej som börjat ett nytt liv.Fast de ser väldigt goda ut.

Vi har ätit lax o pressad potatis.

kramar!

2010-01-24 @ 16:06:55
Postat av: Ida

Men ibland kan man unna sig det, även om man har börjat ett nytt liv! ;) Fast lax är ju också gott.



Kram!

2010-01-24 @ 16:34:04
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0