Idag...

Idag har varit en ganska produktiv dag måste jag säga.. I måndags var jag och kusin Sebbe på stan för att köpa böcker, jag köpte några gruppsykologi böcker och han några medicinböcker a storlek shanghaistelefonkatalog.. =) Igår när jag kom hem från skolan och tittade på min ena bok så slog det mig att jag kände igen den. Det visade sig att robert hade precis samma bok i byrålådan så idag bar det av till bokhandeln igen för att lämna igen den! 348kr rikare, yes!! Sedan har det varit tvättstuga, läxläsning, spinning ( för första gången på ett år tror jag?) med Angelica, men det var skoj fast skitjobbigt! Sedan höll en smärre katastrof på att inträffa då jag upptäckte att maten i kylen var ovanligt ofrusen.. hmm undrar vad det här är för knapp? sa jag till Robert, han visste inte...det visade sig vara on-knappen till frysen som på något mystiskt sätt hamnat på off?
Det var min dag, nu ska jag rusa till jobbet!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0