lång dag!

Idag hade vi en rekordlång dag i skolan, 8.15-18.00, men som tur var fick vi göra massa skojjiga saker som gjorde att dagen flög iväg! Sedan har jag inte hunnit med mycket, jag och Robert var på mediamarkt en sväng och kikade lite men det blev inget fynd för min del. på vägen hem stannade vi till på ICA-kvantum som är en jättekonstig affär, den är liksom så ologisk på något vis! Jag passade på att virra runt och leta tillbehör till muffinsbaket på söndag men jag gissar att jag glömt hälften ändå. =)
................................................................................................................................
************************************************************************
Kolla vad fina muffins kan bli!
***********************************************************************..................................................................................................................................
Nu hoppar vi i säng och slår på en film!
go natt!
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0