Nu var det ett tag sedan sist!

Oj vad veckorna går fort! Alldeles för mycket att göra och lite för lite tid till allt som jag skulle vilja göra! Nu är jag i alla fall äntligen hemma för sommaren och har installerat mig och mitt ett ton tunga packning i rummet hos mamma och pappa! Efter en försening fick jag lifta med GMFF från Luleå hem ikväll, tur för mig att de fanns på plats. Men min underbara pojkvän hade ju även lovat att komma och hämta mig i värsta fall. Som tur var så slapp han sätta sig i bilen och köra 50 mil t o r. :)
Imorgon ska jag göra comeback på fotbollsplanen! Hur ska det gå? Jag som knappt rört en boll på två (?!) år.. jaja, det är väl som att cykla ungefär.. ;) Synd bara att kondisen kunde varit bättre..
Nu ska jag äta ett päron framför tv:n och varva ner lite!
Glad Sommar alla fina vänner, jag känner på mig att den kommer bli bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0