Väntan..

Idag vräker snön ner! Var tog vårvädret vägen? Hoppas att det blir fint och soligt i helgen när vi ska gå på marknaden och köpa strumpor och varmamunkar :) Tio par strumpor med roliga mönster för hundra kronor är standard att köpa, de hinner försvinna eller gå sönder lagom till nästa marknad!
Det känns som att vi väntat och väntat den här veckan. På att våren ska komma och STANNA! Jag väntar på mitt paket från England, nu väntar vi på mamma, pappa och bror på väg från Örebro, på att krama Nisse i helgen och se hur stor han har blivit, men allra mest väntar och längtar vi nog efter att Josefines och Niklas lilla bebis ska komma! :)
Nu är det snart dax för IKSU och träning, sedan ska jag fixa några muffins som jag lovat åt min söta bror ;) Det blir choklad, vitchoklad och ännu mer choklad! Bilder kommer sedan!
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0