Ny kurs!

Idag började en ny och rolig kurs, kommunikation och hälsa heter den och handlar bla om familjeterapi vilket betyder att vi fått spela rollspel idag! Först kände jag mig jättelöjlig och det blev några skrattanfall men tillslut lyckades jag med att bli något sånär seriös och det var riktigt roligt och intressant! :)
Efter skolan var jag supertrött men kylen gapade tom så det blev en sväng till coop för mig och Robert, storhandling och sedan middag på subway som vann över Max idag (mycket tack vare sina fantastiskt goda kakor). Efter middagen ville Robert svänga förbi Marcus men det visade sig att han var hos Johan så vi åkte dit en sväng istället och fick mer kakor! :)
Jag är sugen att baka något men det får bli på torsdag då jag är ledig heela dagen! Bjöd Johan att komma och dricka kaffe på balkongen om det är soligt då!
Jag letade efter lite bakinspiration bland min äldre bilder och
hittade en fin bild från förra året på min storasyster Annas påsktårta! Visst är kycklingarna söta!
Annas goda chokladmoussetårta dekorerad med påskkycklingar som hon gjort i vitchoklad!
Nu ska jag krypa under täcket och försöka sova eftersom jag ska upp sju imorgon igen, som student är jag inte van att behöva gå upp före åtta! :P
Ida

Kommentarer
Postat av: Cutecakes-Paulina

Kul att du är med och tävlar!

Vilken tjusig och smarrig tårta, fina påskkycklingar!

2010-05-06 @ 11:16:12
URL: http://cutecakes.blogg.se/
Postat av: Ida

tack, tårtan har min syster bakat! :)

2010-05-06 @ 12:44:34
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0