Sol ute sol inne..

Solen har lyst på oss hela veckan! Helt underbart härligt! :) Och hjärnan har tagit sommarlov för länge sedan känns det som. ;) Tur att vi har det ganska lugnt i skolan för tillfället, vi håller på med rollspel fortfarande och på måndag ska vi spela in ett av dom!
I onsdags firade vi Hilda som hade fyllt år med grillfest och picknick på Liljansberget. I helgen däremot är det jobb som gäller, fredag och lördag natt och förmiddag. Efter jobbet idag cyklade jag ner på stan och träffade Therese, vi satt i parken och åt glass och tittade på folk, det är kulturnatta (eller nåt sånt) med massa scener runtom i centrum och olika band som spelar. Vi hann gå och kika i några affärer också men jag var duktig och det blev inga impulsköp! Nåt jag funderat länge på är att jag skulle vilja ha ett par nya sneakers, kanske ett par sådana här? Jag tycker dom är helt fantastiskt söta (och rosa)!! ;)
Vi ska strax fara och träna, måste bara kolla hur hockeyn slutar!

Ida



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nog är de rosa söta men jag tror du hittar ganska mycket i din skogarderob. Kram kram!

2010-05-22 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0