Bättre sent än aldrig! :)

Hej!
I helgen har vi varit hemma i Gällivare och träffat släkt och vänner samt firat mormor som fyllde 80 år. Det blev lite tårtbak också, jag fick uppdrag att baka en smörgåstårta till födelsedagsbarnet, kul, jag gillar att göra smörgåstårtor! :) Nu söker jag inspiration till ett nytt projekt, en födelsedagstårta som jag fått en beställning på! Därför passar det väl bra att lägga upp de utlovade bilderna på Ellens doptårtor, bättre sent än aldrig! ;)
Det blev tre olika tårtor, alla med olika fyllning och utseende!
Nu ska jag fortsätta fundera på mitt tårtprojekt!
Ida

Kommentarer
Postat av: Bakverk och Fikastunder..

tjusiga tårtor ;-) Jag gillar roshjärtat!

2010-10-28 @ 18:54:26
URL: http://bakverkochfikastunder.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack, men jag kan inte ta åt mig äran, för idén lånade jag från en engelskbaksida! :)

2010-10-28 @ 22:54:34
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: Satu

Du är jätteduktig Ida! Ska nog anlita dig i framtiden för eventuellt bröllop och dop =) Inget inplanerat än men dina tårtor får ju en att vilja skynda på. Hoppas att du mår riktigt bra! Varma kramar

2010-10-30 @ 00:11:50
Postat av: idamari

Jätte fina, verkligen. Och smörgåstårta är så gott. Jag är hungrig där jag sitter så nu blev jag ännu mera : ) Hoppas allt är bra med dig.

2010-10-30 @ 14:13:04
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0