Lördag

Idag ska jag ner på stan med Amanda och kika lite i affärer men först ska jag och Robert göra i ordning en stor brunch, jag kan bara inte bestämma mig för pannkakor, äggröra eller fattiga riddare! Svåra beslut!! :)
Ikväll bjuder Hilda och Sara på inflyttningsfest med temat barnkalas, det ska bli spännande! Det är därför jag måste ner på stan eftersom jag inte har någonting att ha på mig ;) Tyvärr vräker snön ner och i veckan så strejkade våran bil och ville inte starta eftersom det hade varit så kallt i flera dagar och den fått stå helt ensam på parkeringen och frysit. Som tur var hade vi en snäll granne med startkablar. Men nu vet jag inte om jag vågar ta bilen ner på stan och riskera att bli stående där. Man får helt enkelt hoppa på bussen!
I torsdag har Erika fyllt år och vi firade henne först med en lunch på corona och födelsedagsmuffins! :)
Sedan fick vi även tårta och bubbel hemma hos henne på kvällen. Det  var väldigt trevligt!
Annars har det inte hänt mycket i veckan, vi blev nästan klara med vårat sista PM vilket känns lite sorgligt! Men skönt också :)
Och igår skrev jag äntligen ihop en analys som jag sjäpat efter med sedan sociologin, så otroligt skönt! Det känns som att det där mörka molnet flygit sin kos nu när det är gjort!
Nä, jag tror det får bli riddarna, nu är jag hungrig!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0