Promenad och orkidéer!

Idag började jag dagen med en lång promenad med Johan och Tjotti längs Nydala sjön, sedan bjöd jag Johan på lunch och muffins(såklart!)
Efter promenad och lunch tog jag itu med dagens läsning och det gick helt ok efter all frisk luft som gjorde att man piggnade till ordentligt, jag höll inte på att somna en enda gång! Idag stod även träning på schemat så det har blivit ovanligt mycket motion idag. :)
Efter middagen hade jag en idé att jag ville prova att tillverka en verklighetstrogen blomma och eftersom utbudet av modeller var begränsat fick det bli en orkidée! Så här gick det till....
Detta blev resultatet efter lite knep och knåp och en massa färg! :
Och här har den infiltrerat sina orkidéekompisar..
Idag blev det ovanligt mycket bilder men det är ju också meningen med denna blogg! :)
Nu ska jag gå och ta en snabb dusch och sedan är det sängen som gäller.
Sov så gott!
Ida

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Träna nu på att göra verklighetstrogna rosor! Massa rosor ska det vara!!! =) (Fast det är kanske ingen utmaning, orkidén blev superfin)

Kram

2010-02-11 @ 10:23:53
Postat av: simone



Hej Ida, Hoppas du haft en riktigt härlig fredagskväll :D Godnattkramar

2010-02-13 @ 01:43:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: kicki

Det är ju inte mitt bröllop men... Rosor i all ära, men orkidéer är ju sååå vackra....

2010-02-13 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0