kladdkakemuffins!

Idag har vi arbetat med grupparbetet till strax efter tre. Resten av eftermiddagen har jag ägnat åt OS och inläsning, ungefär lika mycket av varje.. ;) Men tyvärr somnade jag under skidskyttet och missade det, nu får man hålla tummarna för damerna i skicross!
Egentligen skulle vi storhandla idag men ingen av oss kände oss särskilt manade att ta tag i det så vi sköt upp det till imorgon eller torsdag. Det resulterade i blodpudding och diverse rester till middag. Jag har länge varit sugen på att baka kladdkakemuffins så jag gjorde några sådana och det blev en god efterätt. Eftersom det känns som att det blivit lite väl mycket muffins på senaste tiden fick det bli minivarianten! Självklart måste ni få se en bild också :)


Sov gott!
Ida

Kommentarer
Postat av: bror

jag tror att kladdkakemuffinsen är något för mig!! men det känns som att du måste sakta ner lite med bakandet????

2010-02-24 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0