Muffins!

Idag efter jobbet bestämde jag mig för att det var dags för att städa lägenheten trots att jag nästan börjat fästa mig vid några av dammråttorna i hörnen vid det här laget.. Tråkigt men välbehövligt och det är så skönt att det är gjort! På schemat idag stod även träning och muffinsbak eftersom jag bjudit hem några kompisar på fika! Igår fick jag ett anfall av skaparlust igen och gjorde några nya blommor och även några "pärlor" at dekorera muffinsen med:
Jag bakade två sorters muffins, choklad med färskostlimeglasyr som blev så här fina :)
Och blåbär med chokladsmörkräm (mina favoriter!)
Smörkrämen var tyvärr lite svårspritsad eller så var det handhavande som var lite ovan ;) så de blev inte lika fina som de med färskost på!
Nu har fikasällskapet gått och det är dags att plocka fram skolböckerna.
Sov gott!
Ida

Kommentarer
Postat av: lillebror

det känns som att lillebrorsan erik hade älskat blåbär med choklad-muffinsen!! :)

2010-02-01 @ 14:41:33
Postat av: Ida

Dom var riktigt goda! :) Du får komma och hälsa på snart så ska jag baka åt dig!

Kram!

2010-02-01 @ 16:06:41
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: moster Petra

Inte nog med att du är räddare i nöden tätt som oftast...VILKA BAKVERK!!! Är du säker på att du är på rätt bana med studierna? Eller kanske ett lämpligt extraknäck... Kram på dig!

2010-02-02 @ 13:47:25
Postat av: Ida

Ja om jag nån gång skulle bli less på psykologin så tror jag att jag ska ge mig in i tårtbranchen, det är ju så roligt! :)

2010-02-02 @ 18:53:24
URL: http://idaskaka.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÅH! så gott det såg ut =)

2010-02-03 @ 00:44:36
URL: http://hannamarielle.blogg.se/
Postat av: kicki

Hej kolla kolla jag har hittat till din blogg som jag inte visste att du hade :)

2010-02-03 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0