Ny vecka!

Veckorna bara flyger iväg! Om det är någon som skulle råka få tag på en extra så skänk den gärna till mig!!! =)
Måndagen har gått åt till grupparbete med min favvogrupp så det har faktiskt varit helt ok (om än lite tröttsamt) att vara i skolan 9-16 idag. Direkt efter skolan knallade jag o Robert till IKSU och tränade. Nu när middagen ligger i magen är det bara att dricka upp min efterätt (jordgubbchoklad-milkshake), ta en snabbdusch och åka till maxi för att fylla kylen. (ännu ett mysterium: var försvinner ALL mat som vi bär hem?) Jag gillar att handla sent, då är det lugnt i affären, man är oftast inte stressad och kan strosa runt i godan ro och titta på ny och spännande mat. Robert är inte lika förtjust då jag ska strosa runt och titta på ny och spännande mat men han brukar låta mig hållas ändå! ;)
Igår kollade vi klart LOST säsong 5, eller sista avsnittet somnade jag, vaknade av att robert skakade mig och sa att det var spännande. Vaknade igen av att Robert skakade mig och sa att det var spännande..osv.. men till sist fick han liv i mig och jag lyckades hålla mig vaken till slutet. Så spännande, nu väntar vi på nålar tills LOST 6 börjar sändas! Ikväll får vi återgå till 70-tals showen och den är ju också superbra, dock inte lika spännande.
Ida

Kommentarer
Postat av: Mamma Kerstin

Jag o pappa håller på gå igenom Johan Falkavsnitten som vi missat. Vi har precis sett Vapenbröder. Bra!

Men Ida somnar man framför teven betyder det att man är trött o behöver sova. Sov Gott!

Kram.

2010-01-25 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0