Allergier

Helgen har flugit förbi! Lördagkväll var det barnkalas hos Hilda och Sara och det var en galen och rolig kväll som avslutades på REX och sedan McDonalds :)
I går var jag och Robert på Ica maxi och handlade lite grejer och jag hittade en så otroligt vacker Hortensia(tror jag?) Den var lila och jättestor! Vi packade ner den i vagnen och fortsatte shoppingturen. Men efter ett tag så märkte både jag och Robert att vi snorade och snuvade och det kittlade i näsan. Då insåg vi att det måste vara blomman som framkallade snörvlandet och fick snällt gå och ställa tillbaka den.. :(


Idag har jag börjat kakbaket till Roberts födelsedag! :) Äntligen, jag har planerat denna tårta flera veckor, det var svårt att bestämma sig för en idé och som vanligt kommer det väl bli pannkaka bara för att jag ska överdriva!
Jag har länge varit sugen att skicka iväg en beställning till squireskitchen som är en engelsk sida med massa roliga bakgrejer (till bättre priser än i Sverige i många fall, man får jämföra lite) och idag blev det äntligen av! Jag blev glatt överraskad eftersom växelkursen var riktigt bra och frakten var BILLIGARE än när jag beställt från företag i Sverige!? Så nu väntar jag spänt på en leverans. :)
Dax att fylla tårtan och sedan krypa under täcket och kolla This is it!
Sov sött!
Ida

Kommentarer
Postat av: Storasyster

In med bild på Roberts födelsedagstårta!!! Jag är jättenyfiken ju!

Kram!

2010-03-02 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0