Händelserik helg!

Helgen har vi varit hemma i Gällivare. Vi lyckades verkligen tajma det perfekt! Grattis Josefine och Niklas till er lilla tjej! ♥
Robert har jobbat hela helgen men vi har hunnit med några besök hos det nya söta underverket ändå. Jag har sprungit på marknaden, umgåtts med familjen och vänner som man ser alldeles för sällan. I måndags hoppade vi på tåget tillbaka till Umeå. Nästan två och en halv timme försenade blev vi på grund av något fel med spåret :(
Igår skrev jag tenta i gruppsykologi, det var vår första tenta på över ett år tror jag så lite nervöst var det! Jag tror att det gick bra i alla fall, har man så ont i handen som jag hade efteråt så borde det gått bra! ;)
Når vi kom hem i måndags upptäckte jag att mitt paket från Squires kitchen äntligen kommit! Jag hämtade ut det igår och idag har jag äntligen fått prova mina nya rosutstickare, pastafärger och spritstyll! Jag är supernöjd :) Detta resulterade i tigermuffins(frysen) med the ultimate chocolade frosting och rosor i sugarpaste!
Nu är jag fruktansvärt sugen på att göra en ny beställning från squires kitchen! Men det får nog vänta några dagar..kanske ;)
Idag är det en vecka kvar ungefär tills det bär av hemmåt igen! Jag längtar till påsk, det är en massa roligt som händer då, bland annat kommer Jessica och Hanna hem, jag får busa ännu mer med söt-Nisse och vi får hälsa på bebisen! Hoppas att vädret blir vackert, pimpeltävling och skidåkning står ju också på schemat såklart. :)
Ida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får inte glömma att det blir både bakning o matlagning när du kommer hem. Mors födelsedag o massor med påskmat. Kram!

2010-03-28 @ 12:11:04
Postat av: Ida

Nädå, tror du att jag glömmer det! :)



Kram!!

2010-03-28 @ 14:05:50
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0