Sköna söndag..

..visst fanns det ett program som hette så en gång i tiden? :) Har för mig att det brukade vara på söndagsmorgnarna när jag var liten!
I morse kändes det extra segt att kliva upp! Tur att väckarklockan ställt om sig på rätt tid i alla fall. Jag har just kommit hem från jobbet, ätit lunch och nu väntar ett roligt projekt: Nationaldagstårtan är en tävling som Arla har just nu och jag tror faktiskt att jag ska skicka in ett bidrag!
Kanske kommer en bild på resultatet senare!
Nu är det inte länge kvar tills alla är samlade i Gällivare, längtar!!
Hemma!
Ida

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter ju som en perfekt tävling för dig!

Visa bild på resultatet sen, så ska jag gå in och rösta! :)



Kram!

2010-03-28 @ 16:33:55
Postat av: Petra

Du måste ha en rejäl chans. Spännande att få se resultatet...

2010-03-28 @ 18:40:53
Postat av: Kicki

Ja visst fanns Sköna Söndag. Och det bästa med det var att det fanns ett tecknat barnprogram som hette Super Ted som bara visades i Sköna Söndag så vitt jag minns. Men jag var inte så gammal då jag heller...

2010-03-29 @ 06:34:54
Postat av: Hanna

Jag önskar jag också kunde vara hemma med alla i påsk :(

fin tårta du gjort! Hoppas du vinner!

2010-03-29 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0