Oinspirerad!

Nu är det alldeles för länge sedan jag bakade muffins men jag känner mig lite oinspirerad för tillfället. Så mycket annat som har känts roligt de senaste veckorna.. :) Men snart känner jag att det är dax igen!
Helgen har gått åt till besök på stan, mjukglass, grillning, brännboll och lite träning! Skönt med andra ord! Solen har lyst här i umeå och i måndags åkte sommarskorna fram! Frihet åt tårna, äntligen!! ;)
Idag blev det hemgjord pizza till middag:
Supergott och enkelt! Bottnen är tacobröd sedan är det bara att slänga på sånt som man tycker är gott, jag älskar mycket fyllning på mina pizzor!

Jag fick också vara med på en bild! Förra torsdagen gick jag äntligen och klippte luggen, den har hängt som en gardin för ögonen i flera veckor nu. Jag hade tur och fick min favoritfrisör på Hårizont som är jätte duktig. :)
Snart har jag fått tillbaka min naturliga hårfärg.. tror det är ungefär 8 år sedan sist! :)

Nu ska jag och Robert åka och handla lite, får se om vi får med oss något gott hem, Jag har sneglat på marabous nya polkachoklad ett tag.. ;) Måste också handla lite att ta med på tåget imorgon! Jag ska hem till Gällivare över helgen, längtar efter alla där hemma och så har det ryktas om lite bröllopsplanering! Sen kommer fler kusiner hem så jag känner på mig att det kommer bli jättekul!
Ida

Kommentarer
Postat av: kicki

Attans bananer!!!! Här är vi sjuka hela familjen... hade gärna träffat dig en stund. Men vi har visst en riktig dunderförkylning nu.

2010-05-13 @ 22:26:08
Postat av: simone

Du är verkligen en skönhet du! ;-D

2010-05-17 @ 10:12:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0