Alla hjärtansdag!

Som det kanske syns har jag försökt att fixa lite med designen på bloggen, tyvärr råkar jag vara sämst på datorer så bara att ändra färg och typsnitt på texten tog en hel kväll och en massa surfande och kod-letande :S Men skam den som ger sig! Som tur är har Robert lovat att han ska hjälpa mig så snart ser den förhoppningsvis lite roligare ut..
I helgen har vi haft besök av Roberts föräldrar, det var jättetrevligt men tyvärr går helgen så otroligt fort jämt och helst när man har besök. Trots att jag verkligen tänkt att det skulle bli ett slut på shoppingen denna månad kunde jag inte hålla mig ifrån en sko-rea och muffinsformarna på Lagerhaus! Dom var ju så billiga och söta! :)
Idag är det alla hjärtans dag och det firade vi bla. med rosa muffins med hjärtan på! :) Pernilla och Patrik stannade till på en snabb fika på väg söderut, skoj med lite främmande även om det var en kort visit. I går fick jag världens bästa alla hjärtansdag present av Robert, en systemkamera!!!! Så hädanefter kan jag inte skylla mina dåliga bilder på kameran utan då är det istället fotografen som är skyldig.. ;)
k
Vi har också hunnit med en sväng på stan idag med Bosse och Birgitta innan de skulle åka hem och ätit lunch på subway. Senhar vi tränat och nu sitter vi och äter middag. Det blev köttfärs och makaroner och rostat bröd med björnbärsmarmelad och västerbottensost till efterrätt ( kanske några muffins också!). Marmelad och VB-ost är helt otroligt gott, det måste provas! Resten av kvällen blir lugn och skön, OS på TV och lite läsning kanske?
Kram på alla hjärtans dag!
Ida

Kommentarer
Postat av: Petra

Ida! Jag kommer att höra av mig i förväg...men min nästa Umeåvisit måste jag få testa dina muffins!!!

2010-02-15 @ 12:27:30
Postat av: Storasyster

Jag hoppas verkligen att Pernilla och Patrik fick muffins till fika... Jag hävdade nämligen att jag var 200% säker på att de skulle få det! Kram!

2010-02-15 @ 14:35:37
Postat av: Ida

Anna: Ja, det fick dom! :) alla hjärtansdag muffins såklart!



Petra: Så klart du får testa dom, det var trist att jag var bortrest precis när ni var här sist!



Kram!

2010-02-15 @ 16:00:29
URL: http://idaskaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0