OS

Helgen har varit lugn och skön. På lördag gjorde vi ingenting nästan.. tror jag :) Men några nya muffins blev det i alla fall! Bananchoklad med jordnötssmörglasyr täckta med sugarpaste. Dom blev väldigt sliskiga men goda!
I söndags var jag med några från klassen på ett danspass på IKSU, Shake it, jag borde förstått hur det skulle sluta med tanke på min koordinationsförmåga och mina stelopererade höfter... ;) Men fast jag inte dansade snyggast var det riktigt roligt och vi avslutade passet med bubblepool och bastu. I morse vaknade jag dock upp med lite smått nackspärr på vänstra sidan..tror att jag shakade för mycket kanske??
Idag har vi haft en kort dag i skolan och jag passade på att städa lägenheten medans det var ljust ute. Det känns som att man har mer städenergi när solen skiner in genom fönstret tycker jag. Sedan har vi kört ett träningspass på IKSU som blev längre än planerat eftersom ALLA verkar träna på måndagar och man fick vänta på varenda grej man ville använda.
Efter tacoresterna till middag har jag bakat OS-muffins! Dom blev  verkligen supergoda! Jag har hittat ett recept på vitchokladmousse som jag ville prova och jag tänkte att den skulle göra sig bra som snö. Så det blev bananchokladmuffinsen från frysen med moussen på och dom fick högsta betyg av både Robert och mig:
Tyvärr gick ena staven sönder (precis som Theodors:)  ) Men visst ser man väl vad det föreställer? ;)
Nu ska vi kolla vidare på OS och försöka ta en tidig kväll.
Sov sött!

Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oerhört häftiga muffins du gör :) jag är helt imponerad!

2010-02-23 @ 05:45:00
Postat av: Petra

VILL HA!!!!

2010-02-23 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0